onsdag den 23. april 2008

Dilemma....

Tja.... kender I det, at man hører eller ser et eller andet, som man finder ulækkert og 'bare for meget', at man ærger sig inderligt over, at man nogensinde kom under vejrs med det?

(Sur strömning er lidt i den kategori)

Man beslutter sig for, at man aldrig, aldrig nogen sinde vil delagtiggøre andre i det. NO WAY - never! Never! Never! Og så, alligevel..... man kan bare ikke klare at ha' det i sig - alene! Man er nødt til at sende det videre, nødt til komme af med det.... selv om man ikke VIL!

Se engang på dette billede. Dette er blot et lille udsnit af 'det egentlige billede'. I ønsker ikke at vide hvad resten af billedet viser! Tro mig! I ønsker IKKE at se resten af motivet! JEG har set det.... og GID jeg ikke havde. Det er absolut ikke noget man har brug for, ikke noget man på nogen måde behøver at have med i sin erindring. Gid jeg aldrig havde set det!

En eller anden uforklarlig nødvendighed nøder mig alligevel at formidle det videre... undskyld, venner... jeg kan ikke bære det alene...

Men jeg vil prøve at lade være med at prakke jer det på - sådan som jeg blev prakket det på! I skal kunne vælge selv!

Du vil IKKE se det! Lad være med at klikke HER! Hvis du klikker, får du hele billedet at se... men det ønsker du ikke.... vel ?

1 kommentar:

Saksesparkets mester sagde ...

Hvad mener du med at det var ulækkert. Hvor er det smart lige at kunne have sin øl ved hånden hele tiden........ Den bliver dog nok lidt varm i længden....