tirsdag den 12. august 2008

Kogekonen Keld

Jeg vælger at bruge bloggen, da jeg synes at det er noget alle filospillere kan have glæde af - hvis altså Keld vil delagtiggøre sig i hemmelighederne bag sin fantastiske kogtekunst.
Jeg har efterhånden spist nogle gange hos Keld og ud over det er super hyggeligt laver han som sagt super mad - Og nu har han endda fået et nyt komfur ( hun hedder vistnok Liselotte ?)

Nå, men Kære Keld læg venligst din opskrift ud fra i fredags. Pastaretten !! Gerne et par andre opskrifter på ting og sager jeg har spist/sniffet/røget eller intaget intravenøst i din lejlighed i det forgangne år.
Præsidenten vil sikkert også kunne få glæde af lidt inspiration.

1 kommentar:

Keldprof sagde ...

Ha - ha! Tusind tak for komplimenterne, Kagge! Og velbekomme!

Åh, var det da bare en Liselotte! Så skulle jeg da nok få travlt med at bage på hende, og røre lidt i gryden osv.

Fra mig skal der lyde en stor tak til især dig og Nico for jeres indsats med at få hende bakset på plads og tændt. Præsidenten (må fred være med ham, og må han altid vinde sine kampe) skal heller ikke glemmes i dette for vort land så udemærkede tider. Hoffe...... øh....ja..... - du var der!

En opskrift! Lol! Nu må vi se..... hvordan og hvornår... i så fald. :Det skal i hvert fald ikke være nogen hemmelighed.

- shaking my head.... ha, ha!