mandag den 10. november 2008

Filobold-julefrokost 2008


Så er datoen valgt, og det blev d. 29.11.08.

Frokosten afholdes i Præsidentens eksil (se nedenfor).

Denne dag vil vi også spille bold om lørdagen fra kl. 14.00 - 16.00. Herefter går turen til Vesterbro, hvor der vil blive nydt en stille juleøl til minde om en afsluttet sæson. Selve frokosten begynder kl. 18.00 og hver spiller bedes medtage en lille julefrokost-specialitet efter aftale med præsidenten (fred være med ham, og må han altid vinde sine kampe) eller borgmesteren.

Ellers vil jeg gerne sige tak for en international sæson med mange op- og nedture.

Jeg ser især frem til næste grill-aften, hvor Kagge vil stille telt op.

Mr. President

4 kommentarer:

kagge sagde ...

Ja næste sommer skal vi sgu sove i telt alleszusammen

kagge sagde ...

Åh nej og øv.
jeg synes efterhånden at det er en tilbagevende tilstand jeg havner i til vores Filosofisk Fodbold julefrokoster. Forspiser mig og fordrikker mig og falder i søvn - og jeg som igen i år havde glædet mig overmåde meget ... Denne gang forsøgte jeg uden det store held at sove lidt inde i halds "gæsteværelse / pulterkammer ", men der var møbler over det hele, så lå halvt om halvt på et bord og en madras som truede med at falde ned hvert øjeblik.
jeg fik ikke snakket med særlig mange under sammenkomsten da min bedste ven nu engang var flæskestegen. Den veg heller ikke fra min side efter at jeg havde sat mig til bords. Og det var nok en grådighed som ikke hører hjemme i de kærlige budskabers tid. Jeg prøvede at forklare Linus at jeg blev nødt til at drikke Sothern Comfort og ( senere også snaps ) da jeg havde et sår i munden der skulle desinficeres, hvilket han syntes lød som noget sludder..hmm
Næste år eller næste år igen vil jeg spise som et almindeligt civiliseret menneske - i hvert fald vil jeg måske forsøge at gøre et lille forsøg. Og da jeg dagen efter hørte at Simon havde optrådt på de skrå brædder blev jeg endnu mere skuffet over at jeg blev nødt til at liste hjem.
Vi ses til indendørs.
god jul fra kagge

PS. Er der nogen der kan gengive Kelds tale. Allerede på dette tidlige tidspunkt kunne jeg ikke rigtig fatte hvad der blev sagt - lagde mest mærke til nogle briller der blev taget af og på i en uendelighed ...

Keldprof sagde ...

Der kan I bare se.... jeg brillierer!

Keldprof sagde ...

Kære Kagge!

Ja, det havde da været rart at have haft dig med op i den tynde luft. Men sådan går det...vær nu ikke for hård ved dig selv! Jeg nåede da at få et par fede lunser af din kære flæskesteg! Den smagte sgu' godt! - kan jeg fortælle resten af selskabet ha - ha!

Det var forøvrigt en udemærket julefrokost! Er dog enig med dig i, at der manglede steder, hvor man kunne crashe, når man liiige skulle hvile sig lidt!

He he... sidste år var det vist mig.