torsdag den 5. juli 2007

I'm a fool for beauty

Tja... trods barn af 60'erne og 70'erne og som (omend provinsiel) tilhænger af hippie kulturen, som - bl.m.a. - stod for dyrkelse af De Sande Værdier, såsom kroppens naturlige skønhed, afvisning af mode og kosmetik osv., så må jeg indrømme, at jeg er solgt, når jeg ser de smukke kvindelige skønhedsikoner på film, internet, i TV, i blade og aviser.
Og jeg projicerer med glæde og lyst gerne alle glansbillede-drømmene over på alle mulige kvinder, jeg møder på gader, i butikker og her og der.
Hvem af dem 'det går ud over', afgøres ofte efter samme princip, som jeg vælger tomater i kassen uden for grønthandleren: "Den bedste tomat er altid tilbage i kassen". Ak ja, de staaakkels piger! :-)

Jeg fornemmer nu, at jeg er ved at fortsætte temaet om selvbedrag, som jeg tog op i mit forrige indlæg. Lad jer nu ikke intimidere, men tjek lige denne - korte - Googlevideo ud: Evolution of Beauty

Således vakler jeg igennem livet balancerende på kanten mellem drøm og virkelighed - en Pas de deux for nydelse og afmagt.
Medens tiden langsomt - men sikkert - føjer nye dimensioner til min krops 'naturlige skønhed', suges jeg - lige så sikkert - dybere og dybere ind i vores samfunds medieskabte kulturelle overstyring. Indtil jeg til sidst blir' så affældig, at min rolle og identitet som 'dirty old man' er en frisættende realitet.

Disse sidste udsagn er på bedste vis illustreret i denne - også korte - Googlevideo: Slob Evolution

Når alt det er sagt, blir' jeg nødt til at afsløre, at KING KONG er skrevet over min livshistorie.

Se evt. også: Formel for smukke kvinder

2 kommentarer:

Bud Spencer sagde ...

uhmmm. Damer!

Saksesparkets mester sagde ...

Keld du har gjort det igen. Klasse videoer.

Jeg syntes godt nok at manden endte med at blive kønnest....