lørdag den 6. oktober 2007

Efterårsbold og ff-julefrokost m.m.

Som borgmesteren så poetisk har proklameret, så nærmer vintertiden sig. Med dejlig ff-vinterhygge: søndag til torsdag: ff-kager og ff-te ; fredag til lørdag: ff-juleøl og ff-vinterbuffet. Men det betyder samtidig at vi fra d. 02.11 møder omklædt kl. 15.00, da solen går ned kl. 16.38 og det bliver totalt mørkt kl. 17.15.

Vi besluttede på ff-løssluppenhedsfest d. 04.10. at ff-julefrokost i år bliver d. 23.11. Vi spiller selvfølgelig først ff-bold og mødes efterfølgende på Lahnsgade 22. (Vi venter spændt på om Ulf har forbedret sin borddans ). Borgmesteren har forkyndt, at han vil spille en enkelt Bob Dylan-sang og derefter hengive sig til sit narcissistiske indre, som han plejer. Hvis nogle vil i kontakt med ham den aften, bedes de derfor henvende sig til ham inden sangen. Vi regner også med at Henrik T. beærer os med sin legendariske blodpølse-tale. Vi beder ham tage en skjorte på der gerne må rives i stykker, da Kagge vil forsøge at rive ærmet af igen, for at bevise, at det ikke var et tilfælde, men noget han kan gøre igen og igen. Selv vil jeg holde lav profil som sædvanligt og overlade underholdningen til de unge ff´ere, som længe har stået på spring for at tage over.

Efter d. 23.11. vil vi forsøge at spille indendørs. Men da vi ikke ved om det kan lade sig gøre, bedes alle medbring både inde- og udetøj.

Dette var alt for nu. Jeg vil gerne på forhånd sige tak for udendørs-sæsonen 2007. Den var en meget vellykket sæson for mit vedkommende, som flere af Jer nok har bemærket. Men uden Jer andre, havde det ikke være det samme.

Mr. President.

2 kommentarer:

Keldprof sagde ...

Sådan! Lad jer nu endelig forvirre af de modstridende signaler, der sendes ud her på blog'en.
I dette indlæg taler vores Præsident med al den vægt og stoiske habitus, som er en sand og erfaren leder værdig.

Jeg beder ydmygst om tilgivelse for de gener, der må have overgået jer - mine ærede filo-venner - i forbindelse med min premature annoncering af forholdsregler i. forb. m. mørkets komme.

En anden gang skal jeg nok huske at konferere med de 'de ærværdige "ældste", før jeg kaster mig ud i at generere kollektive beskeder.

Med hilsen en ydmyget opkomling uden den nødvendige kompetence ud i Filosofisk Fodbolds stolte og selvindlysende traditioner.

Suk!

kagge sagde ...

y54 tryrtyrty