lørdag den 26. januar 2008

Skal filo-roben boostes ? Så kig her!

Hvis du går og overvejer at anskaffe dig en ny trøje at spille filoball i, så er her et link til en lille iNet-butik, som hedder intet ringere end : philosophyfootball.com. Sporting Outfitters of Intellectual Distinction.

Her kan du (bl.a.) få trøjer med filosofiske citater og visdomsord - med udgangspunkt i fodbold - sagt af diverse store tænkere og forfattere. Hvilket jo er oplagt til os! Og enhver, som trækker sådan en trøje over hovedet inden kampen går i gang, vil i den grad støtte og forstærke vores interne værdier.

Personligt faldt jeg straks for den tekst, der er på den trøje, jeg her har indsat et billede af.







Dog bryder jeg mig ikke om farven - OG til dels heller ikke nummeret på ryggen. Desværre tror jeg ikke, den fås i andre kulører, så.....

Det er naturligvis - havde jeg nær sagt - et britisk foretagende.
Prisen for trøjerne ligger omkring 20 - 25 britiske pund. Inklusiv forsendelsesomkostninger vil det løbe op i 25 - 30 £ - hvilket svarer til 250 - 300 danske kroner.

Ingen kommentarer: