tirsdag den 22. maj 2007

Så skete det..

Ja, det er med sorg at jeg måtte indse alderen har sneget sig ind på mig. Efter endnu en fantastisk fredag med godt vejr som sædvanlig og bold i filo-klasse, måtte jeg desværre humpe ud fra banen og forlade kampen før tid. En mærkelig svien i venstre knæ (efter at have fået en bold i maven!!!) skulle desværre vise sig at være en god fiberskade. Så nu går jeg (humper jeg) rundt og håber at knæet bliver i orden til på fredag. Ellers bliver det vist aldrig en god weekend.

Tak for en ellers god fredag.

4 kommentarer:

Keldprof sagde ...

Hello til Saks'en!

Nåh, ja! Enhver kan jo blive skadet. Tag det nu ikke så tungt. Men giv dig god tid med healingen. Kon og kig, selv om du ikke kan spille. Det styrker filosofisk fodbold og de interne værdier.

God bedring.

Mr. President sagde ...

Hej Ulf

Du ønskes rigtig god bedring og som Keld siger, så er det jo ren healing at komme ud og få en øl med os andre efter kampen! Du kan jo altid komme og stå mål - så kan du stadig mærke suset af stemningen omkring filo-bold!

Saksesparkets mester sagde ...

Ja, jeg tror jeg dukker op, men spille kan jeg sgu nok ikke desværre. Føler lidt som en hest der ikke må komme på græs på en dejlig sommerdag.

Vi ses formodentlig senere i dag, ellers ønskes I alle en god weekend.

Keldprof sagde ...

Kære Ulf!

God weekend og fortsat god bedring. Vi var en 18 - 20 stykker i dag. Gul vandt 1 omgang - stort -, men hvid stod distancen - og vandt revancen. Vi glæder os til du er klar, men pas nu på. Giv det tid.

- af en eller anden grund har jeg lyst til at citere denne kære børnesang:
En vej går ind i himlen hvor jeg bor, imellem lidt af hvert og grønne marker. Ved vejen står en lille hest og - saksesparker......