mandag den 14. maj 2007

Tirsdags-ball

Det er nu i knap 4 måneder lykkedes at etablere filosofisk fodbold om tirsdagen. Dette er mest af alt Ulfs fortjeneste. Det har dog ikke været muligt at spille de sidste par tirsdage, da der ikke har været fornødent fremmøde.

Jeg vil opfordre alle der er interesseret i at spille om tirsdagen kl. 15.30 til at melde sig på bloggen, da vi på denne måde kan vurdere om vi fortsat skal have tirsdags-ball. Jeg kan oplyse, at jeg fortsat er interesseret i at spille om tirsdagen.

Mr. President

4 kommentarer:

Mr. President sagde ...

Der var ikke fodbold i dag d. 15.05., men vi prøver at samle en flok til næste tirsdag!

Saksesparkets mester sagde ...

Jeg er som sagt klar på tirsdags ball. Desværre må jeg dog nok sige først fra næste uge (d. 29. Maj), da den skade jeg pådrog mig i fredags stadig generer.

Keldprof sagde ...

Lidt senere på sommeren kan jeg godt komme om tirsdagen. Og jeg håber selvfølgelig, at vi kan stille spillere nok....

Men hvad med Champions League finalen på onsdag d. 23.... hvor ser vi den ?

Mr. President sagde ...

Hej Ulf

Fedt så prøver vi igen fra d. 29.05. Dette luftes på fredag.

Mr. President